2016. március 31.

Techdress | Letölthető kézzel festett háttérkép



Végre itt van! El sem tudjátok képzelni, mennyire vártam a pillanatot, hogy megmutathassam nektek, hogy min dolgoztam mostanában! :) Bár ez egy három részes epizód lesz, úgy érzem, stílusosan az új hónapot köszöntő háttérképpel kell kezdenem. Remélem, tetszik, írjátok meg mindenképpen a véleményeteket, mert ez az első, hogy ilyet csináltam (festés-ügyileg is eléggé kezdő vagyok), de ha már legalább egyikőtök használja, már megérte a sok munkát és izgulást. :)

Alább van egy kis ízelítő belőle, hogy ne kelljen elklikkelni érte, ha megtetszett, erre tessék a letöltéshez! (6 méret: 1024*768, 1280*800, 1280*1024, 1366*768, 1440*990, 1920*1080)

Finally, it's here! You can't imagine how much I waited for this moment, so I can share my projects I've been working on in the past weeks. First of all, it's obvious, that I have to start with my first-ever fully handpainted wallpaper. I really hope, you like it, and give me some feedback so I can improve (I'm a total beginner with painting, so any advice is much appreciated), but if there's at least one of you who will use this, all the anxiousness I had about posting this will be worth it. :)

Here's a little preview, so you don't have to click away, and if you like it, here you can download it as well! (6 sizes: 1024*768, 1280*800, 1280*1024, 1366*768, 1440*990, 1920*1080)




2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett. Először el sem hittem, hogy te festetted. A bicaj nagyon kis cuki lett, de a virágok is szépek :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, az elején én sem hittem el, hogy végül kész lett... Vagy hat verziót csináltam a bicóból, mire kiválasztottam egyet, ami tetszett :) De nagyon örülök, hogy tetszik ^^

      Törlés