2012. december 12.

Ajándék egy bögrében


A bögre az egyik legegyszerűbb és állítom a legelterjedtebb ajándék, amit adni lehet: mindennapi használatra tervezett, egyszerű beszerezni, önmagában nem bír semmi hátsó tartalommal, könnyen módosítható és személyre szabható, ráadásul egy örök emlékeztetőként szolgál a használójának az ajándék adójától.
Épp ezért, én is csak ajánlani tudom a bögre ajándékozását, persze, nem csak a saját, bolti mivoltjában, dobjuk fel egy kicsit a dolgokat! :) Például ezekkel az édességekkel, amik mind-mind egy bögrében érkeznek, és amiket most a Maria just do it! blog jóvoltából tekinthettek meg.

Az alapötlet a tipikus hideg-idő italokból jött: a tea, a kávé és a forró csoki mind-mind olyanok, amiket bárki szívesen kortyolgat bent a melegben, az ablakon kibámulva, miközben sűrűn hullik a hó. Ebben a szellemben három összeállítás készült:
1. Tea: cukrozott narancs, kardamom. 
2. Kávé: fahéj, csoki
3. Forró csoki: kakaó, pillecukor



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és érdekes ötlet is egyben! ...ha én egyszer így tudnék fotózni!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)
    Kb én is hasonlókra gondoltam,mert múltkor voltam a sugar shopban és ott találtam ilyen pillecukrot más-más formába csomagolva :)
    Szerintem szupi ötlet. ;)

    VálaszTörlés