2012. december 16.

Az én kívánságlistám :)


Ti mit kértetek karácsonyra? :)
Én úgy vagyok vele, hogy akárhányszor megkérdezik tőlem, hogy mit kérek, sose tudok egy épkézláb válasszal előállni, pedig rólam aztán végképp mindenki tudja, hogy a kreatív ajándékokat és/vagy hasznos ajándékokat szeretem, nem azokat, amiket megkapok, és utána a polcon porosodnak évekig. Úgyhogy, kigondoltam, hogy írok egy kívánságlistát. Bár ez nem tükrözi azt, amire igazán szükségem van, végtére is, majdnem mindenem megvan, amit kívánhatok, szerető és (nagyjából) egészséges családom, kedves, megértő barátaim, egy szép otthon, amiben lakhatom, a lehetőség, hogy tanuljak és hogy a szabadidőmben azt a hobbit űzzem, amit szeretek, hogy később minél sikeresebb lehessek abban, amit végül csinálni fogok (bármi is legyen az).
Ennek ellenére, a lista csak arról szól, hogy ha a tárgyak boldoggá tennének, melyek lennének azok, amiknek kifejezetten, nagyon-nagyon örülnék. :)
Ez a lista egyébként továbbra is elérhető lesz az oldalsó sávon, már csak azért is, hogy bevonzzam.:))

 1. Lomo Colorsplash
Azért ez van a lista legeslegelső helyén, mert évek óta ácsingózok egy analóg fényképezőgép után, ráadásul egy Lomo... Úgy hallottam fenekestül felforgatja az életed. :)


2. Polaroid Z2300
Ez nem újdonság, erről már írtam - milyen zseniális találmány a digitális polaroid beépített nyomtatóval? Az instant családi képek gyártója! (mert családi képeket azért csak nem digitális formában kell - csak - őrizni az utókornak :) )

3. Könyvek
Nos igen, ezekből sok van, ha bemásolom az összes borítóját ide, ennek a bejegyzésnek nem lesz vége sohasem. :) Cecelia Ahern könyveiért bolondulok, bérelt helyük van minden évben a karácsonyfa alatt, szeretem a könnyed regényeit és az álmatag stílusát. Idén még sok-sok mást is kinéztem magamnak, ismeretlen írókat, kísérletezni is kell valamikor. :) Persze azért a kritikákat elolvastam. :))

Cecelia Ahern - Ajándék
Cecelia Ahern - Nyomomban az életem
Hidasi Judit - Áprilisi út
Hidasi Judit - Kilenc
Marian Keyes - A legfényesebb csillag
Marian Keyes - Egy sármos férfi
Gary Chapman, Chris Fabry - Parázs a hó alatt
M. C. Beaton - Agatha Raisin és a parázna lódoktor
Kari Hotakainen - Az életkereskedő
Michelle Richmond - A köd éve

4. Kézműves ékszerek
Szintén nem szeretnék képekbe bonyolódni, mert ANNYI minden van, ami tetszik. A legjobban ez a csodás fényképezőgépes nyaklánc tetszik, de gyakorlatilag bármi, ami Pezi, az csodás. :) Rajta kívül a facebook sztárjainak csodás alkotásai tetszenek, például pleasure is pretty bezacskózott fülbevalói (mint ez), kriszalkot és a mabeautyk vintage ékszerei, de továbbra is a szívemben élnek a Bebibolt levendulás alkotásai is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése