2012. július 29.

Vattacukor és utcabál: így ünnepeltük Bokodon a falut


Július utolsó hétvégéjén szokták megrendezni Bokodon a falunapot. Ezen utoljára nagyjából 12-13 évesen vettem részt, azóta valahogy vagy nem volt kedvem, vagy nyaraltunk, vagy a társaság nem volt jó. Idén majdnem megint közbeszólt egy fesztiválozás Tatán, de végül mégis csak úgy döntöttem, hogy a falusiakkal töltöm el ezt a szombatot. Megbeszéltük a volt osztálytársakkal, barátokkal, hogy találkozunk egy kis beszélgetés erejéig, hogy azt a sok időt, amit már máshol töltöttünk, egy kicsit bepótoljuk azzal, hogy kivesézzük az eddig történteket.
Így történt, hogy végül a bokodi falunapon kötöttem ki szombat délután. Íme néhány kép arról, ami tegnap történt.

Először is, a programot egyetlen képpel tudnám jellemezni (és tudom, hogy negatívat gondoltok bele, de NEM! ez a blog nem olyan, tudjátok)

Másodszor is, be szeretnék számolni a nagy találkozásomról egy ismeretlen ismerőssel, Várnainé Balogh Beával, egy ügyes kézműves anyukával, akinek munkáit már régóta követem facebook-on, sőt, Sweetness-tervbe is vettem, de személyesen még nem volt alkalmam (vagy csak nem emlékszem) találkozni vele. Nos, ez a dolog egyre közelebb kerül valószínűleg, mert mostmár van jó pár képem azokról a mindennapi szépségekről, amiket ő készít. Ízelítőnek, amíg nem készül el a teljes Sweetness (ami lehet, hogy pár nap, de az is lehet, hogy pár hét), itt van pár kép,hogy felcsigázzalak titeket:

Extraképek, babaképek. :) A többiért pedig erre tessék.



Ezek pedig mi vagyunk :))))


Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése