2012. július 8.

Bolondos lufik - így készítsd el őket!



Még a blog indulásakor találtam rá a Geronimo-féle óriáslufikra. Akkor azt írtam róluk,hogy igazi mosolylufik, amellett, hogy vágyakoztam utána, hogy az egész szobámban ilyenek legyenek. Aztán ma jött az áttörés, mert a Sweet thing blogon találtam egy leírást, hogy hogyan is lehetne elkészíteni őket, valószínűleg jóval olcsóbban. Találtam is nektek lufiboltot, nagyjából 3000 Ft-ért már beszerezhetők (sokkal olcsóbb, mint a mint a 60$-200$ közötti árkategória, ami az eredetié, plusz nekünk még a postaköltség se lenne semmi).
A többi alapanyag nagyjából csak olyan dolog, ami otthon is megtalálható: rongyok, papírszalagok, csillogó papírok, csillámpor, maradék csipke, ragasztó, madzag.
Aztán kezdődhet minden kreatívkodás, csak hogy legyen saját dekorlufi.
Nagyjából így:


1. Vágj egy nagyjából 3 cm-es csíkot a csipkéből. Ez lesz majd a lufi madzagja.
2. Vágd fel a maradék anyagodat téglalapokra.
3. Vágj csíkokat az anyagba. Hagyj kb. 3 centit az anyag tetején -itt lesz rögzítve a madzagodhoz.
4. Köss egy kis csipkét a téglalap közepére.
5. Hajtsd félbe a téglalapot. Így most a bal oldalon lóg a csipke. Göngyöld fel az anyagot, majd óvatosan köss csomót rá a csipkéből. Figyelj arra, hogy maradjon egy kevés kötöződ, hogy rögzíthesd a lufihoz!
6. Kötözd fel a lufira! :) Akkor lesz igazán szép, ha váltogatod mint a színeket, mind az anyagokat. 

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése