2017. január 4.

Techdress | Letölthető álmos róka háttérkép


Boldog új évet! Csak egy pár nappal vagyok elkésve, de mentségemre szóljon, hogy végre nem a fényképezőgépemmel kell csodákat művelni, amikor digitalizálni szeretnék, hanem megvan életem első igazi multifunkciós nyomtatója (bizony, ez valamiféleképpen a felnőttlét egyik lépcsője, mint a számlák befizetése meg a saját lakás)! :) Úgyhogy most már csak tovább kell fejlesztenem a kézügyességem, hogy szebb háttereket tudjak nektek készíteni. :) Ezt akár valamiféle újévi fogadalomba is foglalhattam volna, mint ahogy szokás, de őszintén szólva úgy érzem, hogy jobb, ha csak járom a saját utam a firkálgatás terén... Ahogy végignéztem a tavalyi termést (amit többnyire csak az asztalfióknak készítettem), rá kellett jönnöm, hogy ha nem is a firkálás, de az irkálás terén mindenképpen sokat fejlődtem, erről később még írok. :)

Most azonban, csak remélni merem, hogy elnyeri a tetszéseteket ez a háttérkép legalább annyira, mint amennyire az előzőket szerettétek. Mint mindig, most is Onedrive-ról lehet letölteni 5 méretben, innen

Happy new year! I'm a few days too late with the new year wishes, but thankfully I got my first multifunction printer, so finally I don't have to do wonders with my camera just to make a wallpaper (owning a printer is a step on the road of adulthood, like paying the bills and owning a house)! :) So technically the 'only' thing to do now is to improve my skills in doodling. I was thinking of a new years resolution about doodling, but I feel that is better if I take my own path... As I looked through last year's work (that is mostly made for the drawer), I had to realize, that I actually improved quite much in terms of lettering, and maybe some in doodling - I plan to dedicate an entire blogpost about this. :)

Now, however, I can only hope that you like this wallpaper at least as much as you did the previous ones. As always, you can download them from my Onedrive in 5 sizes, from here.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése