2017. január 18.

Wednesday DIY roundup #20


Ma reggel 5-kor, miközben félálomban állítottam össze ezt a bejegyzést nektek (még mindig nem sikerült beosztani az időt, tzz, tzz), teljes mértékben megdöbbentem rajta, hogy már a huszadik ilyen bejegyzést írom. És bár ez nem tűnik túl soknak, azt azért ki tudtam számolni még félálomban is, hogy több mint 130 ötletet osztottam meg már ezen módon (mindez persze semmi még mindig a jelenleg 777 ötletlet tartalmazó pinterest board-hoz képest). Ennek örömére nem is húzom a szót, mert nem is tudnám, hív vissza az ágy! :) Remélem, tetszenek a mai találmányok - az én kedvencem most a Why don't you make me? terrárirumai. Nem a legegyszerűbb, gyorsan összedobható ötlet, viszont igen látványos. :)

                                                                                                       ◊

Today morning at 5, when I was writing this post (yes, I still can't do the trick to organize my time, tzz, tzz), I was totally surprised that this roundup is number 20 already. This might not seem too much, but in fact, it means that I already shared 130+ easily executable DIY projects from amazing bloggers (in this format, at least). This is of course kind of nothing compared to the pinterest board I use for this roundup that contains 777 pins at the moment (I'll link the board at the end of this post). This is so good that it just makes me want to go back to bed right away - so here's today's picks :)
My favourite from the bunch is Why don't you make me?'s terrariums. Not the simplest to do, but definitely stunning to look at. :)

Márványos szappanMarbled soap
Geometrikus nyakláncok (itt az én verzióm) ∬ Geometric necklaces (here's my version)
TerráriumokTerrariums
Modern képkeretModern block photo framing
Ásvány könyvtámaszGeode book ends





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése