2012. szeptember 3.

DIY madárinvázió + free printables


Tegnap az egyik barátnőm megkért, hogy adjak neki pár ötletet, hogy mit lehet gyerekekkel készíteni, ami az erdőhöz kapcsolódik. Ágak, termések, gyerekek....

Két napja folyamatosan Ben Howard-ot hallgatok és ezen alkalomból illetve ő általa inspirálva gondoltam készítek is valamit, ha már holnaptól úgyis visszaülök az iskolapadba. Fogtam magam, rajzolni kezdtem és összehoztam pár madarat kínok közt szenvedve (sajnos nem vagyok túl jó rajzos :( ). Mindenesetre, feltöltöm ide nektek, hátha hasznukat veszitek.:) Kattintsatok a nagy méretért!




Kinyomtattam, körbevágtam őket, összeszedtem a ragasztót, a madzagot, pár tollat és kitelepültem a kerti padomra, majd elindultam vadászni egy megfelelő ágat. Madzagot kötöztem rá akasztó gyanánt, majd három különböző hosszúságú  darabot vágtam, amiknek a végére felkötöttem a tollakat. A madarakat pedig ragasztószalaggal rögzítettem.


Nagyon őszi, nagyon szép, és miután körbevittem mindenhol (többek közt a kedvenc fényképezős helyemen - fent!) most az ágyam fölött lóg :)

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése