2016. szeptember 27.

Letölthető rókás papírfigura háttérkép bundle (éjjel | nappal )


Nyakunkon az október, én pedig mindenféle sötétben világító dologra gondolok idén, mint például ezek a papírcsodák Hari&Deepti kezei közül, amiket ha hátulról megvilágunk, egy teljesen új érzést kelt bennem... Mint tudjátok, nagyon bele vagyok merülve éppen az illusztrációk világába, és elgondolkodtam, hogy esetleg tudnék-e hasonlóképpen készíteni háttérképet októberre... Az, hogy mennyire sikerült a saját digitális papírkivágásom, ti döntitek el. Nekem most ez tetszik, főleg azért, mert nem hittem volna, hogy képes vagyok egy kicsit is visszaadni az érzést, amit akkor éreztem, amikor megláttam a fentebb linkelt alkotásokat... Most valahogy egy kicsit büszke is vagyok magamra, hogy elkészültem ezekkel a háttérképekkel. :)

Remélem, ti is legalább annyira fogjátok élvezni, mint az előző havi őzikéset. :) (ismét köszönöm, hogy ennyien megköszöntétek levélben-kommentben, nagyon örültem neki, hogy tetszett!)


A háttérképek letöltése 6 különböző méretben (+mobil), 2 különböző színben ezen a linken elérhető (mint mindig, a link a Skydrive-omra vezet).

Lent pedig láthattok egy előnézetet, hogy hogy is néz ki, amikor lekapcsoljuk a lámpát és a varázslat előjön! (húzd az egeret a képre) :)


October is almost here with all the magic it can bear - and I'm thinking about glowing things this year with all the mystery and coziness, inspired by these amazing paper cut lightbox artworks by Hari&Deepti. I was wondering if I could make a similar effect for this month's wallpaper, so I gave it a go... Then it turned out that I couldn't decide between the 'cute' pink daylight one and the darker nighty one. Since they go so good together, I came to the conclusion that I should upload both versions, and you guys decide how nice looking they actually are. Honestly, I am a bit proud of myself, because these wallpapers are close to what I saw in my head :)

I can just hope that you will enjoy these freebies as much as you did enjoy the little deer one. (Thank you for your kind feedback on that one, it gave me the reason to make this one! :) )

As always, you can download these wallpapers in 6 sizes (+mobile), in 2 colors, from this link (it leads to my Skydrive)

Here, have a preview on how to turn off the lamp with this wallpaper to see the luminescent version! :) (hover over the image)

day&night


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése