2015. szeptember 5.

Csipke-álomfogó


Úgy történt, hogy gondoltam, körbenézek, mit lehetne tenni, hogy újra úgy érezzem, 'ez igen, ez jó!', úgyhogy elindultam a 'szokásos' utamra, hogy felfedezzem az internet rejtett bugyraiban megbúvó csodás tartalmakat, és képzeljétek, ez a módszer még mindig működik :) Tudjátok, meg vagyok bolondulva az álomfogókért. :) Csináltam is már kétfajtát, be is mutattam őket a blogon. Név szerint, egyet, ami háromszög alakú volt és egyet, ami fülbevalóként funkcionált. Mi mást is tehetnék, mint megadom magam a svéd atilio blognak. Varázslatos álomfogót találtam itt, sokkal szebb mint a sajátom (igen, az önkritika fontos), és sokkal egyszerűbb is, hiszen nem kell szövögetni, úgy, mint az enyémet kéne :)

Amire szükséged van:
- egy kézi dob készítéséhez használatos keret (ezt még nem találtam meg, honnan lehetne beszerezni internetről Magyarországon, ha valaki tud, ne habozzon jelezni a kommentek között)
EDIT: közben, Dóri kisegített, én dobkeretet kerestem (kiindulva a forrásból), de kiderült, hogy hímzőrám tökéletes hozzá, amit innen és innen is kaphattok. Ezúton is köszi, Dóri!
- csipketerítő / horgolt terítő
- madzag
- tollak

Ahogy elkészül (nagyon egyszerű :) )
1. Nyisd szét a dobot a kapocsnál.
2. Óvatosan tedd bele a terítőt, húzd szét, hogy sima legyen, majd erősítsd rá a dobkeretet.
3. Köss tollakat a madzagra és erősítsd az álomfogóhoz.
4. Keresd meg a tökéletes helyet a kertedben vagy a házban és élvezd a látványt :)

  


source: atilio



3 megjegyzés:

  1. Szia Luca!
    Ha "hímzőrámára" keresel rá, akkor talál egy csomó webáruházat, ahol ilyen keretet árulnak :)
    Azért linkelek gyorsan két forrást hozzá, de biztosan van ennél sokkal több is:
    https://foltvarazs.hu/category/termekek/keresztszemes-kiegeszitok/ramak/
    http://www.cernalanyok.hu/20cmrama

    Ja, és nagyon nagyon örülök, hogy újraindult a blogod <3

    Üdv: Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh, nagyon szépen köszönöm! :D látod, itt is megmutatkozik, hogy gyakorlatiasságom hímzés terén nem a legfejlettebb :)

      én is örülök, hogy újraindult, jól esik írni :)

      puszillak <3

      Törlés
    2. szerintem én is csak azért tudom, mi ez, mert nagymamámnak volt, és amikor általánosban hímeztünk technika órán, akkor kölcsönadta (és vagy 45 percen keresztül én voltam a legmenőbb gyerek az osztályban :D)

      Amúgy most meghoztad a kedvem, hogy csináljak valami hasonlót, már rendeltem is egyet eBayről (ott párszáz forintért beszerezhető), de még nem tudom pontosan mi lesz belőle.... De valamit muszáj kezdenem egy ilyen kerettel, olyan régóta nézegetem őket :))

      Törlés