2012. október 22.

Glamour gesztenyék

 

Pár napja már előtérbe helyeztem az ismerőseimnek, hogy épp ha nem elmerülök a nagy munkában, gesztenyékkel foglalkozom. Nos, örömmel jelentem, hogy a gesztenyék egy része most már vidáman ücsörög a fatálban az étkező asztalon, pont ilyen csillogós formában, és akárhányszor meglátom őket, mindig elfog az az ingerencia, hogy megfogdossam őket, olyan gyönyörűségesek. :) Külön turorial-t nem gyártottam hozzá (illetve de, csak a képek közül egyet ítéltem megoszthatónak, amin a hozzávalókat látjátok), úgyhogy most meg kell elégednetek, sajnos, azzal, hogy leírom, mi történt itt. :) (annyira egyszerű, hogy nem is értem, mit ragozom ennyit :D )

Így készülnek a glamour gesztenyék:
1. Gyűjtsd össze az első képen látható hozzávalókat: újságpapírt, ragasztót, csillámport és egy rossz ecsetet.
2. Végy tetszőleges mennyiségű gesztenyét, amit az erdőben/parkban/utcán szedtél.
3. Tisztítsd le a gesztenyéket, majd vékonyan (!) kend be minél erősebb ragasztóval a fehér részüket.
4. Szórj rá gyorsan csillámport, aranyat és/vagy ezüstöt, vagy igazándiból bármilyet, ami tetszik.
5. Várd meg amíg teljesen megszáradnak a gesztenyék.
6. Ha megszáradtak, kint a szabadban (vagy az ablakból) fújd le róluk a fölösleges csillámport. Mivel a csillámpor igen ragaszkodós típus, a rossz ecsettel tisztogasd le azokat a részeket, amikről nem jött le a fújással.
7. A kész műről küldj képet nekem a from.panka@live.com-ra! :)))



Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése