2012. február 12.

Vendégkönyv nem hagyományosan - Guest-jar (EN/HU)


Sose volt még olyan nagy örömöm, mint ami február 9-én, csütörtökön ért. Életemben először megnyithattam önálló kiállításomat. Erre az alkalomra készítettem ezt a vendégkönyvet. Keresgéltem a google-n, hátha találok valami olyat, ami rám jellemző, amibe én is szívesen írnék, nem hagyományos, különlegesebb, és színes. Végül a keresésem nem járt nagy sikerrel, nekem kellett kitalálnom valamit. Gondolkodtam mi áll hozzám közel: naná, hogy a befőttes üvegek! Ebből kiindulva készítettem 2 zászlócskás üveget, a kisebbikbe tettem a papírokat és a tollat, amire írhatnak a vendégek, a nagyba pedig 3 csík szerpentint, hogy ne essen le rögtön a legaljára az üzenet, ha beledobják. A színes lapokra szalagokat kötöttem, így olyan lett, mintha színes álmok lennének a 'vendégkönyv'-ben (mert a kiállításom címe is Álomnapló). Persze készítettem hozzá egy kis leírást is, hogy hogyan kell használni, biztos, ami biztos! :) A legtöbb képen még az előző, madzagos verzió látszik, az 'action-shot' az, amin már lecseréltem zászlókra a dekorációját. :)

I've never had a pleasure as big as I had on 9th February, when I opened my first exhibition. For this event, I wanted to make a special guestbook. I searched google for ideas, hoping I might find something in my style, something pretty, colorful, fun, and extraordinary. I haven't found anything that I liked, so I had to figure something out by myself. I thought about the things I like the most: of course, mason jars! From this I could imagine my dream guestbook: I made two guestjars with little colored flags on it. The little one is for the pens and papers to write on, and the big one is the guestjar itself with serpentine in it (to prevent thoughts fall down quickly). For the colored papers I cut ribbons so when they're dropped in the big guestjar, they look like colored dreams in it (my exhibition's title is Dream Diary). I made a description too, of course, just in case. :) On most photos you can see the previous, string version, that I changed. The flag version on the action-shot is the final form of my jars. :)


If you liked this post, share it with your friends too!


2 megjegyzés:

  1. Isteni ötlet! :) Olyan jó feljönni az oldaladra, egyszerűen egy varázsital a léleknek. Az enyémnek biztosan.

    VálaszTörlés
  2. Gabi, köszönöm szépen. Ez annyira aranyos, és hozzám közel álló hasonlat! :))

    VálaszTörlés