2012. május 12.

Me heart Art - Narcissa Grey

Emlékszem, amikor először láttam meg az egyik képét. Nem akartam elhinni, hogy magyar, hogy ilyen kevesen ismerik, és hogy ennyire tehetséges. Elkezdtem rögtön figyelni az összes akcióját, amikor feltöltött, megosztott vagy csak írt. Valahogy összekeveredtünk facebook-on is, aztán kiderült az is, hogy 30 km-re lakik tőlem. A legnagyobb meglepetés azonban az volt, amikor mindketten ugyanazon a napon kaptuk a szülinapi köszöntéseket. :) Kicsit sokára jött össze az első találkozó, de azt hiszem, sok olyan nap lesz még.

Ez az első alkalom, hogy az artolós részben olyanról írok, akit - nagy szerencsémre -  személy szerint is ismerhetek. Narcissa Grey, de ahogy mindenki ismeri, Gigi, egy csodálatosan tehetséges, sokoldalú 18 éves magyar lány. Rajzol, fest, kollázsokat gyárt és fotózik - és mindezt nem is akármilyen szinten műveli. Érdemes odafigyelni minden egyes művére, mert mindegyik absztrakt mondanivalóval átitatott, de mégis nézőbarát kivitelezésben készült. Fotói többsége emberábrázolás, ami már csak azért is érdekes, mert nem a szokványos szemszögből készült fényképek ezek. Igaz, elsősorban a fotói miatt szerettem meg a stílusát, de csak azért, mert előtte nem láttam a képzőművészeti alkotásait. Úgy gondolom, rengeteg nagy siker vár még rá, amit örömmel fogok végigkísérni. :)

Les oiseaux:


 

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése