2012. május 18.

Péntek a Pinterest-en

 
A Pinterest-et mindenki szereti. Hát még én! Nagyon gyorsan, nagyon sok mindent lehet találni, ami hasznos, ezért is döntöttem úgy, hogy a hanyatlóban lévő/elhanyatlott Talált tárgyak országát felcserélem egy ilyen csodálatos rovattal, amibe remélem minden pénteken tudok írni az aktuális legjobb/leghasznosabb pinterest-es linkekkel egybekötve.


Ma reggel elég fáradtan és rettentő korán keltem, sok még a tennivalóm a közelgő kiállításom miatt, de a reggeli kávé mellett, amit épp most döntöttem be, volt egy kis időm körbenézni, hogy mégis mit ajánlhatnék nektek. Hogy pinnelni tudjátok a dolgokat, menjetek erre a táblára, itt megtalálhatjátok a mai pin-eket + 1-2 másikat, amit nem mutatok be a blogban. :)

A mai találatok:

Kreatív:


1. (fent) Madaras párna: Imádni való, édes filc madarak díszpárnára. Feldobják a nappalit, és bevonzzák a jókedvet. Etsyn kapható, de szerintem egy kis ügyességgel és kreativitással ti is tudtok ilyet készíteni akár saját mintával is. :)


 
2. Csíkos üveglámpások: Mindenki tudja, hogy a térdem elkezd elgyengülni, ha valamilyen üveggel kapcsolatos kreatívkodásról van szó. Ez most sincs másképp, teljesen elvarázsoltak a teljesen biztonságos gyertyatartók amit a the forge style Sophie-ja készített.



 
3. Szalagból karkötő: Egyszerű és nagyszerű. Egy könnyedén elkészíthető karkötő leírása sok-sok segítséggel és szemléltető ábrával.


Művészi:


 
1. James Jean: Fotósként sokat hallom, hogy attól még, hogy Instagramot használ valaki, még nem lesz művész. Ez így is van, de attól még lehetsz művész, hogy használod. Így van ez szerintem James Jean fotójával is. Nem tartom túl szokványosnak, sőt, talán van olyan köztetek, aki nincs oda ezekért a színes csíkokért - de nekem jó érzés ránézni. :)



 
2. Sage Vaughn: Egy csodálatos álomvilág festői ábrázolása. Több szó nem is kell a leírásához. :)



 
3. Manuel Sanchez: Már régóta követem a munkásságát flickr-en, nem is értem, hogy történhetett ezidáig, hogy nem írtam róla. Szerencsére ma a Pinteresten jó helyet kapott, így eszembe is ötlött, hogy meg kell említeni. A digitális sötétszoba az ő játszótere, és ami az ötleteit illeti... igen inspirálóak!


Még több mai kedvencet itt találsz: Today I like.



Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése