2012. május 21.

Makramé: a spirálfonás

 
A barátságkarkötők korát éljük, hódítanak a mindenféle fonásminták, így hát én is úgy gondoltam, hogy megosztok veletek egyet, egy olyat, amit eddig én se tudtam, hogy hogyan kell csinálni. Még szerencse, hogy megtaláltam a minieco-t. A legjobb az, hogy ajándéknak egyszerű és jelentőségteljes. Megfelelő díszítéssel akár könyvjelző is lehet belőle. :) És hogy mennyire könnyen elkészíthető?

Ennyire:

1. Vágd le a karkötődhöz szükséges 2 szálnyi fonalmennyiséget. Egy méter elég, de inkább vágd hosszabbra, mint hogy ne érje körbe a csuklódat.

2. Hajtsd félbe, csomózd össze az összehajtott végét, majd ragasztószalaggal erősítsd egy sima felülethez.

3. Kezdj el csomózni: a bal oldali szálat hajtsd át a többi szálon, majd hurkold a jobb oldalival az ábrán látható módon:


 
Folytasd egészen addig, amíg el nem fogy a fonalad, majd csomót köss a végére. Kész is vagy!

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése