2016. március 26.

7 instagram, amit mindenképpen érdemes követni



Csodás instagram profilok következnek most! Teljesen belebolondultam az egész instagram dologba egy pár napja, mert rájöttem, hogy milyen könnyű is olyan emberekkel kapcsolatot teremteni, akik valami olyasmit csinálnak, ami engem érdekel (még mindig a fránya brush lettering!). Bár nagyon ijesztő az egész hashtag-marketing. Ami csak azért érdekes, mert engem különösebben nem érdekel, ha másoknak van sok, de agresszívnek érzem magam, ha nekem van sok belőle. Mindenesetre összegyűjtöttem 8 instagram profilt, amit követek és imádok, hátha ti is találtok benne valamit. A jövőben szeretnék még ilyeneket csinálni, úgyhogy ha nektek van érdekes instagramotok, vagy ismertek olyat, akinek van, mindenképpen írjátok meg! :)

You are about to see amazing instagram profiles! I got all crazy about instagram a few days ago, mostly because I realized how easy it is to get inspired by the wonderful people there, and it's only a step away to contact people with the same interests (still, brush lettering for the win!). I'm still very intimidated by hashtags though. It's interesting, because I don't mind others having many, but when it comes to me, I feel like I'm being agressive when I have some. Anyhow, I gathered 7 of my favourite instagrammers in one place, and I'm willing to do this once in a while, so just link your instagram or people you follow, I'd love to see! :)












A photo posted by Ying (@applespoon) on



















2 megjegyzés:

  1. Még egy poszt, amire tudok replikázni :)) (A "kedves 14 éves önmagam"-ra írt kommentem amúgy látszik? Vagy csak moderáció van?)
    Én évek óta imádom az instagramot, és pont most januárban szedtem össze, hogy kiket szeretek a legjobban követni. Azt hiszem, egy picit más az ízlésünk, de le fogom csekkolni ezeket a javaslatokat is!
    Amúgy itt vannak az enyémek: https://sophiewrites.wordpress.com/2016/01/03/a-kedvenceim-instagramon-es-te-kit-kovetsz/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nézem is! Pont jó sorrendben néztem a kommenteket is, úgy tűnik, így megkönnyíted nekem is, hogy rád találjak :) (egyébként jóhiszemű vagyok, úgyhogy nincs moderáció :) )Ha más is az ízlésünk ilyesmiben, még lehet, hogy az agyunk egy rugóra jár, legalábbis részben biztos, ennyi hasonló poszttal ^^

      Törlés