2012. március 29.

Fotónapló - We live in tiny matchboxes

Imádok tilt-shifteket készíteni. Annyira kedves és hálás dolognak tartom, hogy maketté változtatom az egész világot, hogy nem tudom megunni. Mostanában viszont azon gondolkodtam, hogy egy év eltelt a japán földrengés óta (egész pontosan ez az ötlet annak a napnak az évfordulóján jutott eszembe), amikor minden olyan könnyen elpusztult, mert ennyire kicsik, és jelentéktelenek vagyunk mi, és amiket építünk. Ugyanezt éreztem akkor is, amikor tavaly januárban nálunk mozdult meg a föld.

Éppen ezért felmentem a Turulhoz többször is (valahogy sose fogtam ki szmogmentes időt, ami egyébként lentről nem látszódott) és elkészítettem ezt a sorozatot, tőlem nem megszokott módon csakis fekete-fehérben.

Így élünk a mi kis gyufásdobozainkban.






Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg barátaiddal is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése