2012. március 5.

DIY könyvoldalas kép a falra


Ugyancsak a visszajelzésekből szemezgetve, úgy láttam, tetszett nektek, a ma reggeli bejegyzésből az elefántos kép. Utánanéztem a dolognak, hogy azon túl, hogy az etsy tele van velük (természetesen a kézzel festett verziókból), hogyan lehet saját képet készíteni egy egyszerű nyomtató segítségével.


Másra sincs szükséged, mint:
  • nyomtatóra
  • nyomtatópapírra
  • könyvoldalra (csakis olyan könyvből, amit szét lehet szabdalni, oldalak hiányoznak belőle, stb)
  • papír ragasztószalagra

Nyomtasd ki a kiválasztott képedet sima nyomtatópapírra. Utána a könyvoldalt ragaszd rá a kinyomtatott oldalra úgy, hogy teljesen lefedje a mintát, majd ragaszd rá. Helyezd vissza így a nyomtatóba, és most már a könyvoldalra fogsz nyomtatni. Ízlés szerint fesd ki vízfestékkel.

Keretet rá, és mehet a falra, vagy a komódra. :)

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!


6 megjegyzés:

  1. ez nagyon ötletes, szerintem ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
  2. Még én se csináltam meg, mert nem találtam olyan könyvet, amit szét mernék szedni érte. De nekem is a listámon van. :))

    VálaszTörlés
  3. [...] Bejegyzés navigáció ← Könyvek hete I. – DIY könyvoldal kép a falra [...]

    VálaszTörlés
  4. Van néhány német regényem, amit a nagynéném selejtezett ki, de én megőriztem őket majd-csak-jó-lesz-valamire alapon. Én ezekből fokok felhasználni egyet, de van több is, úgyhogy ha szeretnéd, szombaton adhatok neked egyet, nálam úgyis csak porosodnak már egy ideje. :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj, de csodálatos lenne! :) De persze csak akkor, ha neked nem probléma elhozni egyet. :$

    VálaszTörlés
  6. Nem gond, nálam már úgyis jó ideje foglalják a helyet, örülök, hogy odaadhatom, így volt értelme megtartani ezeket a könyveket :)

    VálaszTörlés