2012. március 5.

Happy Monday - Könyvek hete

Jó reggelt mindenkinek!

Tegnap facebookon megosztottam veletek egy könyv történetét, ami egy Csernobilban tevékenykedő szervezet tiszteletére készült. Egyikőtök küldött egy linket egy kisfilmmel, amiben repülő könyvek voltak, nagyon aranyos.Elhatároztam, hogy mivel én is nagyon szeretem a könyveket, tartok egy könyves hetet, amikor is, minden nap valamilyen könyvekkel kapcsolatos projectről/inspirációról lesz szó, hiszen egy hetet megérdemelnek! :)

Ma reggeli hétfői inspirációnak ezért is ezt az elefántos képet választottam, meg persze azért is, mert szép színes, így talán jobb kedvvel ugrotok neki a napnak. :)

Akkor jöjjön mellé a listátok, amiből ha egyet megcsinálsz, garantáltan jobb heted lesz (persze most könyvekkel kapcsolatosan :) )
  • találj/vegyél egy könyvet, amit a héten elolvasnál
  • vegyél részt a 'Veszíts el egy könyvet' mozgalomban
  • nézz meg egy filmet, amit az egyik kedvenc könyved inspirált
Végül, hogy biztosan jó kedvetek legyen, jöjjön a kisfilm, amit tegnap kaptam:

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg barátaiddal is!

1 megjegyzés: