2016. szeptember 20.

Artwords #2 | Motiváló illusztációk szobafalra


Mint tudjátok, mostanában erősen próbálom elsajátítani, hogyan is készítsek saját illusztrációkat, mert nem nagyon szeretek internetről letölteni és azokat használni a dolgokhoz, amiket a bloghoz szeretnék készíteni. Például azért, mert sokkal jobb érzés, amikot tényleg, ha nem is teljes mértékben az jelenik meg, ami a fejemben van, de valami hasonló, és azt mondhatom, hogy igen, ezt most én készítettem! Amit elterveztem, az az, hogy legalább egyszer minden hónapban feltöltök egy-két motiváló gondolatot illusztrálva, hogy ezzel motiváljam magamat arra, hogy menjek tovább és tovább, tudjátok, milyen furcsán érzékeny vagyok a visszajelzésekre. :) 

Szeptemberre pozitív szemüvegeket gyártottam! Nem vagyok benne biztos, hogy a végeredmény nagyon tetszik, de mindenképpen előrelépésnek tartom az utolsó ilyen alkalom után. Gondoltam, legyen angolul, mert magyarul valamiért egy kicsit bolondosan hangzanak a tumblr-okosságok (bizony, ezen a szinten vagyok! :) ), de aztán eszembe jutott a sok ismerősöm és közületek jó néhányan, akik mindig nagyon hálásak, ha magyarul is írok, meg hát végtére is ez egy magyar blog, aminek történetesen angol fordítása is van! 

Sok beszédnek sok az alja, a lényeg, hogy megpróbálok minél többször csinálni letölthető jóságokat, a következő projektem mindenképpen egy háttérkép októberre, felbuzdulva az őzike sikerén! (és nem mellesleg, köszönöm szépen, hogy erőt adtatok akkor, hogy folytassam!! Rettentő hálás vagyok. :) )

Fogyasszátok szeretettel ezeket a nyomtathatókat, innen letölthetitek nagy felbontásban (a link a Skydrive-omra vezet).


As you may know, I am trying to learn how to make my own illustrations nowadays, because I don't really like downloading other people's work for using them for the blog. If you are wondering why that is, well, one reason could be that it's such a great feeling to see what was on my mind coming alive and I can say, that 'yes, it's my work'! So what I planned for the upcoming months is to upload some of my 'work' (learning process) in the form of motivational quotes, motivating myself with this to go forth (you know how conscious I can be about feedback). :)

For September, I made positive glasses! I am not entirely sure, if I totally love the outcome, but I still find it an improvement compared to the last time I made something like that. This time, from the 2 designs, one of them is in both hungarian and english, just because there are so many people requesting hungarian from me!

Anyhow, the point is, that I will try to make more of these dowloadables, next one will be an October wallpaper for sure (I got too excited about the success of my little deer wallpaper). Thanks for all of you who said nice words about it, I am extremely happy about it, I really appreciate your feedback :)

You can download these words from here (this link leads me to my Skydrive).





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése