2013. január 10.

Egy újabb módja, hogy a befőttes üvegeket újrahasznosítsd :)

Az utóbbi időben rengeteg régi fotó került elő itthon. Megbabonázva nézem őket, egy-kettőn annyira látszik a boldogság és önfeledtség, amit én még soha nem csináltam. Például a nagymamám régi képein. Úgy döntöttem, hogy érdemes lenne ezeket a képeket valamilyen módon kitenni a lakásba, hiszen olyan sok szép pillanatot sugallnak (akkor is, ha én nem éltem őket át). Így hát üvegre applikáltam őket. Maga az eljárás nem bonyolult, csak elég időigényes. 

Hozzávalók:
  • régi fotók szkennelve
  • lézernyomtató
  • vastag ragasztószalag
  • nagy befőttes üveg
  • víz
  • olló
  • dekupázsragasztó (vagy bármilyen ragasztó megfelelhet végülis, nem teszteltem le többet)
  • tálca a pacsáláshoz
Elkészítés:
  1. Mosd meg az üveget, és amíg dolgozol a képekkel, szépre fog száradni.
  2. Válogasd össze és nyomtasd ki a képeket, amiket az üvegre szeretnél applikálni és vágd körbe őket. Csak a lézernyomtató a jó, a tintás kép el fog folyni.
  3. Óvatosan, buborékmentesen ragaszd a képeket arccal lefelé a ragasztóra, és simogasd rá egyenletesen.
  4. Vizezd be a képek hátulját, és várj vele egy kicsit, hogy elázzon.
  5. Most jön a macerás rész: óvatosan simogasd le a papírt a ragasztóról. Tényleg simogasd, és akkor varázslatot látsz: voilá, a kép a ragasztóra került! :)
  6. Ha minden képet elkészítettél mehetnek az üvegre. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése