2012. november 23.

Inspired 6+1 : Greetings from Hungary

A Franciaország és Párizs iránti megszállottságom, mint többen tudjátok, néha már beteges méreteket tud ölteni, akkor is, ha még nem voltam ott. Most egy kicsit a másik oldalról szeretném vizsgálni ezt a kérdést: nem voltam ott, de gyönyörű képeket láttam róla, vajon Magyarországról is vannak olyan képek, amikre azt mondanám külföldi szemmel, hogy igenigenigen, ide mindenképpen el akarok jutni?

Én sokszor látom másként kis országunkat, én látom benne a potenciált, szerintem gyönyörű (és szerencsés fekvésű!) helyen élünk, de néha úgy érzem, hogy annyira fásultak vagyunk mi, magyarok, hogy észre se vesszük. Itt is vannak kicsi utcák, hangulatos kávézók, gyönyörű épületek és lélegzetelállító tájak! Bár én többnyire csak Győr és vonzáskörzete nevében nyilatkozhatok, hiszen nekem igazán az a terepem, nem Budapest.

Most hozom is a példákat a szépségre, és csak fejet tudok hajtani az alkotók előtt, akik ezeket a képeket készítették. Figyeljétek, micsoda romantikus helyen lakunk mi, magyarok! :)

 


2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy így is bemutattad!
    Jó a világjárás, világlátás, mert gyönyörű helyek vannak!
    De én úgy érzem Magyarország (és benne Budapest) legalább olyan szép, mint a világ bármely szeglete! :)
    Én nagyon szeretem és még komolyan olyanra is rá tudok csodálkozni, amikor a tömött 7-es buszból felnézek és csak figyelem a gyönyörű épülethomlokzatokat (egy másik univerzum...), vagy mondjuk a Börzsönyben letekintek a völgybe, a rozsdás fák alkotta domborulatokra...:)
    (Azt hiszem nehezen mennék el innen, kis hazánkból...)
    "Ki tudja mi okból, szeretem, de szeretem..."

    Köszönöm a szép képeket!
    Szeretettel: Kriszta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kriszta, igazán örülök, hogy egy állásponton vagyunk, szerintem is vannak igazán gyönyörű helyek... és amiket leírtál, kicsit magamra is ismertem, ugyanígy, 'emelt fővel' járok én is, csak általában Győrben, ugyanolyan lenyűgöző város, mint a fővárosunk. :)

      Törlés