2014. augusztus 8.

Wreck it, baby!


*

Tudom, tudom, nem új dolog (vagy Magyarországon, mégis?) a Wreck this journal, de ma reggel, mikor azon gondolkodtam, vajon hogyan lehetne még több energiát préselni kreatív tevékenységekbe, szembejött velem, mint egyfajta jel, hogy 'hopp, itt vagyok, wreck me!'. Elkezdtem keresgetni Keri Smith nevét és egy videóra bukkantam, amiben elmagyarázza, hogy az alapötlet egy könyvnek a megsemmisítése volt, ezért fogta és magával vitte mindenhova, hogy új, nem várt dolgokat próbáljon ki rajta. Azt szeretné, ha mások is izgalmas, új dolgokat tudnának kipróbálni, olyan dolgokat mernének megtenni, amit még azelőtt sose, változtassanak egy kicsit a napi szokásokon... Így lesz az 'olvasóból' felhasználó :)

*

*
Azoknak, akiknek ez új, csak annyit mondanék: ez egy könyv a kreatív kibontakozás segítésére. Minden oldal más és más instrukcióval lát el, hogy hogy lehetne 'tönkretenni' egy adott oldalt, majd végeredményképp mégis valamilyen műalkotás jön létre. Új dolog a wishlistemen :)
Egyébként Magyarországon is beszerezhető innen, és ha már ezt megemlítettem,muszáj arról is szót ejtenem, hogy magyar verzió is fellelhető belőle, ugyan nem teljesen ugyanezzel a célzattal, ez NemKönyv névre hallgat.

*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése