2012. október 20.

Inspiráció szombatra - Bryan Hall

 


Meglepetéés! Egy pár napja - illetve, lehet, hogy már hete is van, sajnos, összefolynak a napok mostanában - megkeresett Bryan Hall, egy Succes Coach, aki szerette volna felhasználni az őszköszöntő Wonderfall videómat egy kis átalakításra.Természetesen, megengedtem neki, többek között azért is, mert igen nagyra tartom azokat az embereket, akik a saját energiájukból átadni kívánnak másoknak, és mindezt olyan lelkesedéssel és szeretettel teszik, hogy a világ szebbnek tűnik csak attól is, hogy vannak. Ma reggel, mikor az e-maileket böngésztem, ráakadtam a levelére, amiben megköszöni a segítségem, és linkeket ad - a linkeket, ahol a videóm fent van. Mondanom se kell, rávetettem magam az áradatra, és elkezdtem végignézni mindent. Többek között a blogjában ír rólam, olyan kedves hangnemben, hogy abszolút kirángatott abból a stresszes, mostanában elég elkeseredetté vált életemből.
A blogbejegyzést itt olvashatjátok, az elkészült videót alább láthatjátok.
Amikor ilyen történik velem, mindig úgy érzem, hogy érdemes csinálni azt, amit csinálok, még akkor is, ha néha már erőn felül érzem, hogy alkossak, vagy hogy leüljek írni. Ez a videó, és blogbejegyzés ébresztett most rá arra, hogy a facebookon lassan 1000 fő követi a bejegyzéseimet, és ez milyen óriási dolog, hogy érdekel titeket az, ami engem is érdekel, és szeretnétek inspirálódni. Köszönök szépen mindent nektek! :)
És akkor jöjjön a videó is:



Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése